Wednesday, February 23, 2011

Testimoni II


Terima kasih kepada ayah dan emak yang telah memberikan saya EXAMO-CKM 500 dan MATSA sehingga saya berjaya mendapat 5A dalam UPSR 2008. Pencapaian terbaik saya sebelum ini hanya 2A, kini pencapaian saya telah meningkat dalam semua mata pelajaran.




AFIF ZUHDI BIN MOHAMAD

Pendang, Kedah


Produk EXAMO-CKM 500 adalah pilihan yang tepat, bijak dan terbaik kerana produk ini terbukti dapat mencergaskan minda saya setiap hari sehingga saya berjaya mendapat 5A dalam UPSR 2008. Sekarang saya lebih berkeyakinan setelah beberapa tahun mengamalkan produk ini.



NUR IZZMA HANIS BINTI ABDUL HALIM

Kota Bharu, Kelantan

Selepas menggunakan EXAMO-CKM 500, saya menjadi lebih cergas dan aktif di dalam kelas. Saya boleh memberikan sepenuh tumpuan kepada apa yang diajar oleh guru. Saya juga menjadi lebih cergas untuk kegiatan di luar kelas seperti sukan dan kegiatan ko-kurikulum. Alhamdulillah! Saya telah mendapat keputusan yang cemerlang dalam UPSR, 5A



AHMAD MURSHID MAT ZIN

Kota Bharu, Kelantan


Related Posts with Thumbnails